יום שבת, 6 בפברואר 2016

וולנטיין דיי

סבתי האהובה תמיד היתה אומרת "אם פוגשים הזדמנות צריך לנצל אותה"
ואני אימצתי לי את המשפט הזה. 
כשפוגשת אותי הזדמנות אני לוקחת אותה.
 ב 14.2.14 יחול הוולנטיין דיי
וזו הזדמנות
להגיד שאני אוהבת
להראות עד כמה אני אוהבת
ולמחיש את אהבתי.

כך אני בחיי הפרטיים
וגם בסטודיו.

הוולנטיין דיי נכנס לתוכנית השנתית בסטודיו כחלק בלתי נפרד .
עוד לפני שהסתיים חג חנוכה
התחלתי ליצור כלים עם נגיעות של אהבה.
ספל ללא ידית בתוספת לב 

ספל ללא ידית עם לב מצויר
ספל עם ידית בצורת חצי לב

זוג ספלים בתוספת לב מצויר
הימים עברו
והסטודיו התמלא בכלים 
שמצויר עליהם לב




















ושצורתם לב



רוב הכלים כבר מוכנים
ואלה שעדין לא 
נותר לזגג אותם ולהכניס לתנור לשריפה שנייה.

את הכלים ניתן לקנות ב:
סטודיו בקיבוץ להבות חביבה (צריך לתאם הגעה),
הזמנה טלפונית ומשלוח בדואר שליחים,
בקינמון במתחם משמר-השרון ובטבעון,
וביום שישי 12.2 בבוקר של "נשים יוצרות באהבה" במושב מאור.
אשמח מאוד לראותכם,עקבו אחרי דף האירוע נשים יוצרות באהבה


מזמינה אותם תמיד לנצל את ההזדמנות 
להראות את אהבתכם 
ולהגיד שאתם אוהבים 

ימים של אהבה
סיגי אופיר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להגיב,לשאול ולברר.