יום ראשון, 29 בינואר 2017

קופסה זוגית

הכל התחיל לפני כעשור
קיבלתי ספר רעיונות, שואלים איזה רעיונות? רעיונות לאירוח,
לשבת, לחג, ימי הולדת וכו.
אחד הדפים תפס את עייני במיוחד, קראתי אותו פעם ועוד פעם ונדלקתי על הרעיון.
כבר למחרת נסעתי למושבה (פרדס-חנה) לחפש קופסה, בחרתי בקופסת קרטון חומה

והתחלתי לחשוב מה אשים בתוכה שבן-זוגי יאהב....
ברור שמצאתי. אני מכירה אותו הרבה שנים .....
כתבתי מכתב אישי שהוספתי גם אותו לקופסה וגם דף הסבר על הרעיון ואיך מתפעלים את הקופסה.

כך כעשור שהקופסה עוברת אצלנו מצד אחד של המיטה לצד השני, ותמיד מפתיעה מחדש.

עם השנים הקופסה השתנתהאבל הרצון להפתיע, לשמח ולרגש את בן הזוג עדין קיים.
אגלה לכם סוד, כמעט בכל פעם שאני נכנסת לחדר השינה יש לי ציפייה שהקופסה עברה לצד שלי....
פעמיים רבות חשבתי ליצור קופסה זוגית מקרמיקה ובכל פעם שהרעיון עלה ביטלתי אותו במהירות.
בפעם האחרונה שהרעיון עלה זה הרגיש לי אחרת. אחרי שהוא עלה המחשבות וההתרגשות לא עזבו אותי למשך שלושה ימים... כך שבעצם זה היה חזק ממני.
במשך שלושת הימים שלא הפסקתי לחשוב על הקופסה ידעתי בדיוק איך היא תראה, איך אצור אותה, מה יהיה עליה ובתוכה וכ'ו.
רק שם לא היה לי. פניתי לחברותיי הקרובות ביותר, שהתגייסו לעזור לי. קיבלתי שמות ממש יפים אבל בסוף השם שנבחר היה ההצעה שרוני הציע - "בינינו".

מאז 4 חודשים אני מייצרת באהבה והתרגשות קופסאות זוגיות.
מוזמנים להציץ בתהליך ייצור הקופסאות

כל התהליך מתחיל ממשטח

חותכת את הבסיס וקירות הקופסה



כל קופסה מתייבשת בתוך קופסת עץ

כל לב נצבע 
רגע לפני שמזגגת אותם ונכנסים לשריפה שנייה 
מטבעות חימר על כל מטבע ציירתי לב
המטבע הודבק על הגלויה 

לעיצוב הגלויה שתסביר את רעיון הקופסה הזוגית
פניתי לעינת ספקטור המדהימה והמוכשרת. מששמעה על הרעיון, חשבה מעט וחזרה אלי, לשמחתי הרבה , עם תשובה חיובית. עברנו ביחד תהליך מעניין, מדויק ובעיקר מהנה. 
ביום שחזרתי מבית הדפוס התרגשתי מאוד מהתוצרות המדהימות שיצאו.
הגלויות שמסבירות את רעיון הקופסה
וכעת למוצר המוגמר
הקופסאות נערמות על המדף בסטודיו

רוני בן-זוגי אחראי על עיצוב ויצור מכסה העץ.


בתוך כל קופסה יש גלויה עם הסבר על הקופסה ודפים מעוצבים לכתיבת מכתב לבן/בת הזוג 





קופסת בינינו עם גלזורה שמנת עם לב אדום
את הקופסאות ניתן לרכוש- 

  • בסטודיו שנמצא בקיבוץ להבות-חביבה
  • הזמנה טלפונית (0507921751) שתשלח עם שליח עד אליכם
  • ובמכירה לכבוד הוולנטיין שתתקיים ב- 10/2/17  בביתי שבמושב מאור. 
מאחלת לכולנו ימים של זוגיות מרגשת,טבולה בהרבה רומנטיקה ואהבה
באהבה סיגי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להגיב,לשאול ולברר.